Underbara lördag! Lite stressig men underb...

100media_imag237 (MMS)

Underbara lördag! Lite stressig men underbar. Började med att jag,carro och lilla Ida drog iväg till Toysrus :) carro hade fått pengar av mamma o pappa för att köpa en vatten/sand leksak,jätte rolig grej, sedan hittade Jag en gullig sak med sandleksaker (hello kitty) som jag inte kunde stå emot :P så ida Kommer få massor imorn :):) längtar! Sedan åkte vi till Ica maxi för att handla bakingredienser :) vi bakade muffins,prinsesstårta och bullar :) gick jätte bra! Sedan skyndade Jag mig hem för att äta middag hos mamma o pappa med älskling o hans föräldrar. Var hur trevligt och kul som helst! :) :) jag är ganska seg just nu....blir lite eurovision Song contest och film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0